Created with WebWave CMS

Skontaktuj się z nami:

 

pn-sob 8-19

tel.: 883 100 757

Nr konta 49 1050 1520 1000 0092 5762 7274

 

email: kontakt@fitowsiana.pl

 

adres: Catering Dietetyczny Fit Owsiana,

Sobieskiego 100A,  62-030 Luboń

 

lub skorzystaj z formularza kontaktowego

klikając w poniższy link:

Kontakt

Dieta insulinooporność

Dieta w insulinooporności może być tak samo różna, jak różne są przypadki osób na nią cierpiących
Wbrew rozsiewanych na forach zakazów i nakazów, chorując na insulinooporność wcale nie musimy ograniczać się do bardzo wąskiego spektrum produktów
Kluczem do sukcesu jest jednak ich odpowiednie łączenie i komponowanie wartościowych posiłków.
Jak zatem powinna wyglądać dieta w insulinooporności
Istnieją trzy zasady które będą działać u każdego
W insulinooporności schudnięcie nie jest celem samym w sobie – chodzi bowiem o to, aby za pomocą żywienia powrócić do zdrowia. Przechodzenie na bardzo restrykcyjne diety, które za wszelką cenę mają nas odchudzić w krótkim czasie, może wywołać sytuację wręcz odwrotną. Nie tylko doświadczamy efektu jo-jo, ale rozregulowujemy swój układ hormonalny jeszcze bardziej.
Odwracanie skutków insulinooporności może trwać długo, ponieważ insulinooporność zwykle powstaje latami. Na zaburzenia gospodarki węglowodanowej pracuje się przez długi czas, nie tylko poprzez nieprawidłowe żywienie, ale również – siedzący tryb życia, nadmierny stres, wahania masy ciała czy nieuregulowany styl pracy.
Składnikami diety przy insulinoodporności, które mają niekorzystny wpływ na rokowania, są produkty wysokoprzetworzone i bogate w cukry proste. Dlatego głównym zaleceniem dietetycznym, które powinno zostać wprowadzone w życie, jest znaczne ograniczenie ich udziału w diecie.
Brzmi znajomo?
Mamy rozwiązanie idealne, aby pomóc Tobie w walce z chorobą
Zamów zestaw testowy już od 46 zł/dziennie
 
Sprawdź jak smaczne mogą być Twoje posiłki

 

28 marca 2021

 Zamów

Catering tworzony z pasją do jedzenia. Szacunkiem do jakości

Zamów